happy new year!

Godkvällis, längesedan man skrev, men tiden räcker aldrig till.
även om jag inte ens gör något om dagarna så är det ändån fullt upp.
nu är julen överstökad, och ett år tills man sitter som ett litet barn och sliter upp papper igen.
men snart fyller jag arton, om exakt 17 dagar. glöm inte gratta mig peops, annars blir det en petflaska upp i gumpen, hihi. och bara så att ni vet så önskar jag mig en bil, en fin och snabb!

 


nu är det bara en vecka kvar till skolan börjar
, tills jag ska göra allvar med körningen och tills det gått en hel vecka på år 2007. jag hoppas detta året blir perfekt, det finns så mycket som tyder på att det ska bli det faktiskt. det finns hela tiden saker att se fram emot. men bara min baby stannar hos mig och inte åker iväg. annars palla? ush nej.
*jag fyller 18!
*körkort

*utlandssemeter med alla
*allt skitsnack är gone, det är lovat!

 


nyårsafton igår var maxat alltså.
det var tempo hela kvällen. det var härligt, för de var ett bra tag sedan vi alla ”old” peops gjorde något roligt tillsammans.
sång och dans hela kvällen, smällde lite klockan tolv, efter det fortsatte vi där inne.
jag jennie och sanela var även på lite andra platser, men vi drog lika snabbt som vi kom.
detta var något att minnas, för kul var det även om huvudvärken fortfarande spökar.
men våra visor är ändån bäst, haha. try to stop us! vid tio drog ett gäng, men everyhopa fortsatte med vårt och var allmänt happy. sanija och sanela drog också då, men they kom tillbaka vid tolvslaget. jag blev helt paff, plötsligt sprang sanija fram till mig och slängde sig runt min hals. då undrade jag verkligen om jag hade blivit helt sjuk i huvudet, för de stack ju vid tio och var snabbt tillbaka igen. well well.
klockan tidigt för att vara nyår gick jag och robin och la oss, han var helt slut så jag fick prata med mig själv ett tag innan jag till sist somnade. vaknade sen vid halv tolv, robin var fortfarande trötter så jag promenerade själv ner där nere för att väcka alla andra. inte en käft var kvar, haha. alla hade dratt vid nio tydligen. jag vill i allafall tacka alla för en helt underbar kväll, alla var goa och glada så mer lyckat kunde det inte bli v´.

 


annars har dagen idag endast
bestått av mys och umgänge med baby.
och städning av hans hus, för inte var där fint efter igår direkt. köttfärssås och serpentiner överallt. fast nu ska jag ner och äta succé tårta, mamis specialare. och det bästa av allt är att ingenting slår den. sen ska jag ta en huvudvärkstablett och lägga mig in my bed.

godnatt.



nu väntar ett nytt oförglömligt år, och allt ont ska jag se till att hotta långt bort.
för detta året, ska bli ett år som jag ska komma ihåg länge. ingenting kan stoppa mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback