Breath in breath out

120931-16
  (jag och petra för 3-4 år sedan)

idag fyller min pappa år, iiih congratulations typ :D tårta och så ikväll antar jag.
ingen skola idag eftersom att alla filborna fjöntar rörde ihop det igår, de stod att vi började den nionde januari på hemsidan och eftersom att det är den åttonde idag så stannade jag hemma. står det nioende så gäller det, that's it. så istället börjar jag min morgon med gymnastik i morgon.
känns som om det behövs efter ett jullov med mat som huvudämnet typ.

jag petra och mami var i bjuv idag och hämtade våra busskort, petra ljög ihop att han hade varit på semester eftersom att hon tanten blev lite kinkig för att vi inte hämtat dem när man skulle göra det, haha.
sen begav sig petra in mot staden, och jag pch mami fortsatte hemåt. vi stannade till och handla blommor åt papi och garn till mormor ( hon ska sticka mysstrumpor till mig ;) haha. 

annars har bara dagen gått ut på att utnyttja alla sovmöjligheter till max. så jag känner att det kanske är dax att fixa lite grann. rummet ser ut som andra värlskriget och duschen kallar på mallan. 

p&k. (saknar robin)  

Kommentarer
Postat av: Emma

malin jag såg på lunar kan du göra en till mig med?????????

2007-01-12 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback