again and again

längsedan jag skrev. igen.
nu har jag till och med hunnit fylla 18 år, wiiho! och tack alla som var hos mig :)
puh, idag har jag ont i halsen är trött och har ont i magen. något mer jag har att klaga över?
oh ja, det finns massor just nu. men jag ska inte vara så pessimistisk. faktiskt så trivs jag oerhört bra med mitt liv nu, det är liksom så ja, typ, skönt på något sätt. allting rullar på som det ska, och jag är .. kär :). 

jag trodde du var en del av mig, en jag kunde dela mina tankar med. men tänk så fel man kan ha. 
att lita på någon kan vara svårt, fast innan detta började litade jag faktiskt på dig. tro det eller ej.
du lät alltid så trovärdig när jag berättade saker för dig. but girl, du sabbade detta. fast jag lider inte, falska människor har jag ändå ingen nytta av ;) ajöss. 

btw. nyårslöftet som vi lovade varandra, har redan spruckit. 
oh yes, och idag är det den 23 januari. alltså höll det i 23 dagar. HAHA vilken skam. 
stäng igen flabben nästa gång om du inte vill mista fler. 

jag har tittat på oc hela dagen ungefär, tills sist somnade jag. haha. 
ätit hela dagen också typ, men det får jag gå av mig när jag pyser ut sen. 
ska möta petra och byta några movies. har faktiskt redan varit ute en runda idag, gick och lyssnade på musik i 40 minuter. 

ahnä, i morgon är det skola för hela slanten, fixa pass och sen träffa baby. iiiihHH! :D 

120931-19120931-20
120931-18
120931-17

KISSÄS ! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback