down town!

:D softa med petra och bonzo idag. bonzo är petras nya hund, sån liten skittolle som inte ens kan gå up för trappan själv, nawe. så sötnötig. haha! ;D vi bakade chokladkaka och tittade på film, sånt myspys som verkligen behövs. annars har det bara varit plugg, skit svårt. liksom hej, vad fan ska man skriva? puuh.

i morgon är det utgång som gäller, ochjag har en känsla av att det kommer bli så bra :D so damn good!
bara jag och mina girls, vi ska ut och göra helsingborg osäkert en gång för alla ;DD haha!

igår fyllde jennie 18, bara fjorton dagar efter mig :D så nu joinar hon min klubb, haha.
nu ska bara de andra tollarna också fylla 18. sen är det så bra som det kan bli :D

girlsen.

kolla på mina prinsessor! jag älskar er så jävla mycket <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback