usb

godkväll :D

sebbis målar för fullt bakom mig och jag sitter här och nördar. julklappen till mamma och pappa fixades idag, nu har jag ingen alls kvar. kanske bara lite små saker! och en som jag måste hämta ut på posten ;)
annars är det bara att ladda upp inför julafton! fast det känns rätt konstigt att säga så, jag har inte en ändå julfeeling. sad but true :( fast emma ringde innan idag och berättade att alla julklappar från norge har kommit, wei! det är alltid lika roligt att gemföra vem som har fått flest paket, hårda eller mjuka haha.
det första emma sa var, du ska se novas hög, haha! thank's mina kära norskar, tråkigt att vi inte firar jul med er.
det var riktigt mys förra året när mormor och morfar var nere och firade med oss <3

alltså jag har inte kommit på en ända sak att önska mig av mina päron i år, sjukt.
men bara för att säga något så har jag sagt knästrumpor haha. kul jul?
och av sebbe har jag önskat mig en sjukt fin tröja, men hans orkar inte ens se den. kul?
han säger att om jag visar honom den, så kommer jag ju veta vad jag ska få, och det är inte roligt tycker han ..
schysst, istället får jag väl något som kommer ligga längst in i garderoben, haha nej skämt och sida. det är tanken som räknas ;)

vet ni en sak mina kära damer och herrar? idag köpte jag ett usb minne, hahaha. och vet ni varför? jo, för att jag har min novell som ska lämnas in till svenskalärarn på sebbes bärbara, och eftersom att internet inte fungerar på den,  så hade jag varit tvungen att skriva av allting till den vanliga datorn, men smart som man är köpte jag just ett USB MINNE :D wiho. haha! så nu ska jag fixa med den, ska också ta lite bilder på nova från denna datorn som jag inte har på min. i'm so smart!

höres! hejs! ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback