tomtenova

TJABBELO!
no school today ente, mycket skönt. så istället har det blivit en mysdag med nova, och lite fotografering.
vi var hemma hos hannah som tog mycket söta bilder på min bebis. ska nog använda ett som julkort och skicka iväg. fast jag och julkort? skrev nog bara det för att det skulle låta bra haha. jag kommer aldrig bli färdig med något sånt, men jag ska försöka i allafall! :)

i morgon blire skola för mig i allafall, micket segt. orkar ente gå upp tidigt asså! mitt hjärta har ju vant mig vid att ha sovmorgon, idag vaknade hon tjugo över tio! snacka om skönt! haha det låter lite roligt när jag skryter om en sovmorgon till halv elva, så lät det inte för ett år sedan, då var halv elva tidigt för mig haha. tänk vad allt förändrats!

det blidde ingen sväng in om väla idag när mamma hämtade mig, utan istället in om familia. fick i allafall köpt en super söt tomtedräkt till nova. hon invigde den redan idag på några kort! hihi.

nu ska jag plingelinga till petra! hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback