new year

godkvällis ;D sebbe tvingade med mig ut i hans studio. så här sitter jag, trött och jävlig.
i morgon bitti blir det danmark en sväng, kanske. får se vädret och sånt, och orken ;d men efter det i allafall hemmåt (till sebbes place) göra middag och mysa. så ser vår nyårsafton ut, mat och mys med nova.
känns allra bäst så, visst det hade varit roligt att vara ute med alla andra och fira det nya året, men att inte göra det tillsammans med nova hade fått mig att ööööööööh. klart vi ska vara med henne när det slår om till nytt år!
min finaste älskling ♥

vad jag ska ha på mig vet jag ännu inte, vill helst inte ha jogging fast att vi bara ska vara här. inte så perfa på nyår, haha. aja får se hur det slutar. nova har däremot redan bestämt sig för vad hon ska ha på sig, eller ja, hon har nog inte så mycket att säga till om, hihi (:

idag har det varit slappt hela dagen, fast jag fick ett ryck och städade hela mitt rum, damsög också till och med WOOOW. fick passa på när jag var nova ledig. mamma och emma var liksåååm ute och gick med henne.

men nej, nu ska jag dejta kudden. får antagligen gå och lägga mig själv eftersom att sebbe kommer sitta uppe hela natten. men sån är icke jag, får jag inte min sömn blir jag knäpp. och när jag vet att novis vaknar vid åtta - nio så blir det ännu mer panik, då börjar jag räkna hur många timmar det är kvar. aja, godnatt allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback