julstjärna

vet ni en sak? jag är hemma i ekeby på en lördag, det har nog inte hänt på evigheter. men idag så! :)
jag pallade inte vara hos sebbs längre, han vet verkligen hur han ska göra för att gå mig på nerverna.
så jag kände att jag och novis behövde en tripp hit idag.

i morgon ska jag på kalas, och efter det ska jag titta på emmas julshow. hon ska sjunga en låt själv, och hon är såååå nervös, haha! kanske jag skippar kalaset för novas skull, för hon kommer antagligen bli grinig när hon först är där i några timmar, och sen direkt efter på julshow i en timme. äh får se. vill ändå visa upp min lilla snäcka för släkten! och samtidigt hoppas på att de frågar vad jag önskar mig i julklapp så jag kan rabbla upp mina önskningar ;) haha. det gäller att tänka smart!

denna veckan ska jag fixa med alla julklappar så att det blir hundra procent klart! orkar inte vara ute i sista sekunden med allt bara för att jag vet vad jag ska ha, för antagligen kommer det inte finnas osv om jag väntar för länge.

asså min kära vän petra tänker inte på att jag och novis vill komma och hälsa på henne idag, jag ringer och ringer men inget svar hos henne inte. jag har inte pallat ringa henne på mobilen, kan inte hennes nr. utantill, och mobilen ligger låååångt bort för mig.

julstjärnan har äntligen kommit upp i mitt fönster, nova älskade den! jag la henne i min säng när jag skulle sätta upp den, och när jag tänt den höll hon på att vrida av hela huet bara för att få se den! haha, sötnos!
idag har hon varit så duktig så, tro det eller ej, men hon vaknade klockan elva! måttligt skönt att få sova ut :D
kan ni tänka er att hon snart är 6 månader? på lillajulafton ♥ .. det känns absolut inte som om jag haft henne hos mig i sex måndaer! helt sjukt vad tiden går snabbt. men som de säger, tiden går snabbt när man har roligt ;)
och vet ni vad det absolut bästa är? nova blir bara goare och goare för varje dag som går, imorse vaknade jag av att hon låg och strök mig på armen. inte för att hon vet att hon gör det, men det är ändå mysigt :D hihi.

nu ska jag och min kära syster göra pannacotta, har fixat receptet från sebbes mamma liksom!
HARE GÖDDELÖTTANS!

image161

(här en bild som hannah tog på mit hjärta) ♥


Kommentarer
Postat av: petra

hahaha gud vad ansträngande att ringa på mobilen din töntis! :p söt bild på novis.

2007-12-09 @ 19:20:44
Postat av: diddi

GUD VA SÖT HOON ÄR !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback