godnatt!

jag vet .. jag är cp kass på att uppdatera. men hur kul är det på en skala när det inte händer något här? ;d
jag ska bättra mig (igen) för nu har jag faktiskt köpt mig en ny computer, yäj!
och vet ni vad? internet fungerar prima nu. det har typ inte fungerat på två dagar. men idag så fixade jag det, teknisk som jag är! :D

vafan, jag kan inte ens sätta ner mina fötter på golvet utan att det ska tjuta och blinka från alla håll och kanter.
novas leksaker ligger över hela golvet. liksom yes att jag får plats med allt på mina 15 kvadrat,
jul och så har väl varit okej, julstämningen fanns dock aldrig där. men blir kanske så när man börjar bli gammal ;) haha.

nova har blivit bigger, hon kan mycket nu. idag lärde hon sig att räcka tunga, sååå sött. har fotat det, lägger in bilder sen. så det var i pricip hennes sysselsättning hela kvällen haha. hon äter dubbla portioner med gröt nu, den lilla portionen räcker inte långt för min girl haha. sen har hon börjar rulla runt också, hela hela tiden. nu ligger hon knappast kvar på samma plats om man lägger ner henne.

nu ska jag lägga mig brevid henne och sussa.
nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback