you can give me that back

det är så vamt ute att man dör, snart exploderar mitt hue av varmeslag, men vemfan klagar på varmen? NOT ME!
men lilla nova gör, hon tycker inte om det, hon är varmis hela tiden, vilket bidrar till skrik.
men jag lider inte så mycket, jag har ungefär 100000 människor som anmält sig frivilliga som barnvakt så jag bara överlämnar henne när hon tröttnar på mig ;> snart kommer sibbe hem från jobb, och då ska jag fan övertala honom att köra mig snabbt ner till en strand eller något, där min kropp kan fläska i vattnet. inte för att jag ens komer dåppa tån men jag kan låtsas. en gång har jag badat på stranden i år, me upprepar, EN GÅNG vilket beror på 1. KALLT I VATTNET 2. PISS VÄDER 3. JAG HATAR HAVET! men nu när der väl är fint väder ute så är det en massa annat som händer. för det första tar nova all min tid och för det andra så har jag en massa annat att göra you knooow.

idag var jag föressten och körde på körskolan, och nej jag är inte helt iq befriad som ännu inte lyckats ta mitt körkort eller något sånt. jag har helt enkelt bara tagit en paus från det för novas skull ;> jag vet, jag är en snäll mami som offrar mig mwahaha. så nu är jag på det igen, uppkörning snart. men jag säger inte när ifall att jag misslyckas liksom, för då slipper jag nämna att jag ens haft uppkörning haha. då kan jag bara låtsas som att jag inte kommit så långt som till uppkörningen om han ger mig fler lektioner. I'M SÅ DAMN SMART I KNOW! :D
inte för att skryta eller så, men min körlärare sa att han var väldigt nöjd med mig, att jag körde jättebra och att vi antagligen får stryka några lektioner innan uppkörningen ;) HOST HOST!

next week anländer mormor, moster och min kusin från norway ;D de bokade resa på dirren när de fick höra om nova. schysst liksom, här är jag, världens bästa människa som funnits i 18 år, och mig nöjer de sig med att träffa en gång om året, men så fort det kommer en liten bebbe så får de fart på röven hahaha. fast det är ju klart, det är ju min dotter, så det är inte så jävla konstigt att det gick i turbo ;P och en sak är saker, jag har saknat dem. så me is längting! :D

WHAT THE FUCK IS HAPPENING MED VÄDRET? DET PISSAR NER! JAG ÄR JU PÅ G FÖR STRANDEN :@@@@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback