%

jag har så tråkigt att jag dör vilken sekund som helst ;o nova ligger och sover, mamma jobbar, emma är i skolan, sebbis är i skolan och det är alla andra också! JAG ÄR LÄMNAD ;((((((
jag står inte ut med detta tramset längre, så i morgon ska jag upp tidigt och bege mig till filborna skolan och hälsa på allt folk som jag inte träffat på eeeeevigheter. jag ska passa på att prata lite med min lärare också så jag kan få lite plugg eller något sånt, tänk att jag ska be om att få plugga, KAN NI FATTA? ;b så tråkigt är det att gå hemma.

jag vill att nova ska vakna så jag kan mysa med henne, till och med hon har lämnat mig helt ensam nu :b
fast mami kommer snart hem, får jag hoppas! :D
senare ska jag emma och papi iväg och handla fishar till emmas akvarium sm hon fick när hon fyllde år ;b
och hon har lovat mig att jag ska få en egen fisk WIIHO! hoppas vår fågel dyker ner i akveriet och käkar alla fiskarna HAHAHAHAHA, så jävla roligt det hade varit att se putte med en guldfish i flabben HAHAHAHA!
anä, kanske det blir en liten shoppingrunda med? fast det blir en minimal om bara emma och papi ska åka, för dem två på väla är som en isbjörn i öknen tyyyyyyyp!

jag har ett brev jag måste posta också, det skulle jag ha gjort förra veckan, men mitt minne sitter inte där det ska sitta så därför har jag ännu inte kommit på att posta det när jag varit vid en postlåda lixååm! :D

nu ska jag ringa och plåga sebbis! <3 me love!

och föressten, jag har glömt min mobil hos honom ;( jag som tog suuper många bilder på novis i morse i sin söta mysse, men dem får jag lägga in senare helt enkelt, det är inte hela världen HAHAHHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback