%

sitter och gungar nova i sin babysitter, annars får man aldrig göra något som jag vill göra haha.
slutar jag gunga så tjuter hon, så det gäller att ha foten i rörelse all the time ;) ..
ringde fk idag, så nu blir jag någon krona rikare i månaden mums!
kalas ikväll hos min kusin, har inte varit där på år asså. följer aldrig med på kalas och sånt, men
nu sa dem till mamma "de är vääääääääääldigt välkomna med bebben" så jag får väl pela mig med ;d

inatt fick jag sova hela natten nästan, nova sov från tio till fem i morse vilket är rekord haha.
sen gav jag henne mat, så somnade hon på dirren igen. vaknade nio, fick mat och somnade.
haha snacka om att hon var ett utslagen ;b sen gick vi upp vid elva. sen har hon bara soit en timme sen
dess kanske, men bättre att hon sover på natten än på dagen juuuue ;d

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback