%

idag är jag piggelin, nova gav mig sovmorgon till halv tio, WOOW haha. annars är hon klarvaken runt sju ;o haha.
runt två kommer sebbisen hit, för då ska vi gå och väga nova på bvc. sist vi var där vägde hon 3800 så nu ligger hon säkerligen över fyra kilo. efter det är det gasen i botten in till stan, jag ska köra med körskolan halv tre, vilket jag tveksamt kommer hinna ;>

nu har mormor, moster och min kusin kommit hit. så roligt att träffa dem igen. fast mormor träffade jag iofs i julas, då var dem här, både mormor och morfar. men åh vad jag har saknat henne. MIN KÄRA MORMOR <33
i morse när vi åt frulle bestämde hon sig för att göra ansiktslyftning, så sa min kusin, men lönt mormor, du lever ju inte så länge. SNÄLLT? ;o

efter min körning todagens så bär det av mot väla med sibbe och novis. jag blir helt galen när jag inte har handlat på ett tag, så idag ska jag stilla mitt shoppingbehov hade jag tänkt mig. jag ska även fixa frillan hade jag tänkt mig, men hur vet jag inte ännu. antingen ska jag förlänga det lite, eller så ska jag färga det liiide granna. men the problem is att mitt hår är en aning sleeeedet och kommer säkert inte fixa färgningen :( och jag vågar nog inte ta någon risk serru.

mitt bröst värker, mina fingrar darrar, GAH JAG ÄR NERVÖS FÖR HELSIKE!

ps. i miss jennie och petra som göttar sig i greece :( please come home to me `v`v`v.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback