you can give me that back

evigheter sedan jag skrev, men det har varit fullt upp hela lovet typ.
hela veckan har typ spenderats hemma hos petra, för hennes mamma
och juan var i sthlm. myskvällar blev det många, och vi hann också med en tjejmiddag.
anden i glaset blev poppis, haha. men det var nog sista gången petra gjorde det i
hennes hus. den blev lite aggressiv när killarna var med, haha.

i morgon ska jag och petra inhandla vars en ny mobil, lika dana. haha!
vi är helt förälskade i den båda två, tyyyp!

i morgon är det skola igen, inte varit där på ungefär fyra veckor. så jävla apskönt! men i morgon så måste man :/
efter skolan är det dans, och sen väääla.
JAPP JAPP!

nu kallar duschen, sen ska jag ta nya sängkläder i min underbara säng, och sen sova.
ska upp ap tidigt i morgon ju :(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback