open your eyes bitch!

tankarna gör mig helt wasted alltså, jag vet inte längre vart jag är.
men det kommer bli bra, jag menar någon gång måste man väl få ordning på sitt liv.
jag hoppas vi kommer trivas, för jag vill inte såra dig.

hela denna helgen har bara varit soft, fast ändån gick den så jävla snabbt.
när jag vaknade upp i söndags kändes det som om det var fredags morgon eller något, fast att jag har vilat ut mig till 1101% så är jag ändån lika trött och förvirrad.

jag gick hem direkt efter skolan idag, har världens huvudvärk. jag dör nog snart tror jag, fast att jag har tagit sån extra starkt tablett så ploppar nog mina ögon ur snart. jag fryser också, det har jag gjort all day long. det låter nog som om jag börjar bli sjuk, jupp jupp. det skulle jag egentligen behöva, bara vara hemma ngra dagar helt själv och bara vara typ.

Christina Agilera - Hurt <3
Eminem - Shake That (ft. Nate Dogg) <3
Rihanna - Unfaithful <3
Eminem ft. Akon - Smach that <3


jag vill vinna pengar, riktigt mycket jävla äkta underbara pengar. jag vill ha en helt ny garderob, med en maaaaaaaaaassssa nya kläder. jag ska ha 365 trojör och 365 byxor, det blir lagom så att man kan variera lite :D haha. men jag vill jag vill, jag är så trött på alla vanliga fula saker som finns här. jag ska fan och mig kolla någon jävla resa, råna en bank och shoppa tills jag dör. yeah, det lät skit bra. men jag måste fråga någon som joinar mig, jag vågar inte helt själv.

jag ska bada nu, så jävla soft eftersom att jag sitter här som en jävla isbit. oooh ja, jag är riktigt smart, tänk ett skönt varmt bad med en massa skummiskumm :D oooooooh yeah. fast först måste jag lyssna på hurt en gång till, så äckligt bra. och så fin <3 jag dööööööööööööör.
                          
                                                                     malyn
                                                                

                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback