en lång väntan!

denna dagen har varit lika hemsk som gårdagens, vi bara väntar och väntar.
fast idag var jag i skolan, var tvungen eftersom att jag har fått lika mycket frånvaro och sånt nu.
jag har mobilen brevid mig, sov med den inatt, väntar hela hela tiden.
jag ska be till gud att allt blir bra alltså, jag lovar.
jag vet vad jag vill i allafall, det har jag kommit under fund med.

jag klarar inte av dig mer alltså,  jag stör mig något otroligt,
jag är ledsen men så är det faktiskt pluttis.
när jag ser dig vill jag bara slita dig i stycken, du tror verkligen
du är något stort alltså, någon som vet bättre än alla andra.
fast det är tur att jag inte är ensam om att tycka detta.

inatt sov jag nästan ingenting alls, jag somnade klockan nio
igår kväll och vaknade klockan ett igen. vaknade av en dröm,
och blev verkligen besviken när jag vaknade. efter det sov jag
dåligt, det blir att somna tidigt i natt igen, eller i allafall försöka


malynp


utekväll eller hemmakväll
hemma kvällar är mysiga, men utekvällar rockar!
sex eller mys  mys, sex och mys ;x
salt eller sött salt!
lyx eller budget mittemellan
sommar eller vinter sommar, utan tvekan!
va har du på dig en ledig dag hemma mysbraxor
favoritresturang lätt kina!
födelseort helsingborg
favoritfärg beige, brunt.
drömprins muskler och mörkt hår.  
favoritdricka fanta vilda bär
va gör du när du är uttråkad datan, dör.
missbruk plattång
va retar du dig mest på oärliga och snåla människor
läggdax runt elva på vardagar
husdjur
emma, syster.
skostorlek 36
syskon emmsepemmse <33
favorit pålägg ost och skinka
gillar du snö på xmas absolut!
när köpte du något åt dig själv senast igår
vilken film såg du på bio senast säg att du älskar mig
favoritgodis choklad
studier eller jobb skolan nu, men längtar efter att jobba och tjäna lite cash
storstad eller landet storstad
 

ska äta, ciao peoples ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback