We're Breaking Free

helgen har varit riktigt "hej nu ska vi softa" jag har inte gjort något. jag hara bara blivit tjockare och tjockare. fast igår åt jag världens äckligaste pizza, faktiskt. och snart är det dax att ta tag i träningen på allvar, oh yes. fast mats från danshuset ringde idag, och sa att rebecka, min tränare är sjukskriven så  alla kurser är inställda resten av terminen. inte för att jag varit där på en massa gånger, men ändån. så nu får man välja om man vill ha pengarna tillbaka, eller ha dem tillgodo till nästa termin. fast jag ska nog ta tillbaka dem, eftersom vi fått en ny danslokal att vara i, jag och mina dancegirls :D oj, förlåt semir, min dance boy också :D. denna veckan måste jag plugga, för på torsdag har jag och anthalya redovisning, vi ska göra en kampanj för homosexuella, och vi har inte ens börjat. och eftersom att jag inte siktar in mig på IG i betyg så ska vi nog ta tag i det.  

just nu vill jag bara ryma så jävla långt bort från allting, jag orkar inte mer.
det är alltid något, aldrig kan allting bara flyta på som det ska göra.
jag vill vara ett litet barn igen, och bara slänga mig i mammas armar, och bara gråta ut.
men nej, jag är 17 år och då ska man kunna stå på egna ben, klara allting på egen hand.

jag är verkligen glad för din skull sofie, äntligen får du träffa honom.
när du ringde mig kunde du knappt berätta, du var helt överglad.
och jag vill bara säga att jag är så glad över att jag fått träffa dig,
verkligen <3 <3 <3 .. Egentligen borde jag tacka Timmie, för utan
honom hade vi aldrig börjat umgås. och utan deras s.k " försvinnande "
hade vi nog intevarit så close som nu. Och jag hoppas du vet att alla
saknar dig Timmie. kom hem nu, kom hem till sofie :) fast hon fick ju
träffa dig idag, äntligen för hennes del. det har hon tjatat om i evigheter nu.

en sak till, alla girlsen :D fika time på onsdag, vid halv fyra ungefär, be there!

bobbis, oh yes. you and me :)

120931-9

"kärleken kommer av sig själv, och kan inte läras" ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback