we’re breaking free

hej ..

jag har precis varit ute och övningskört med papi. jag frågade emma om hon skulle följa med och sitta i baksätet, " näe, jag vill inte dö nu" haha. men det gick faktiskt helt okej, och det tyckte papi också.
idag har varit en riktigt slö dag, jag har inte gjort ett skit. verkligen ingenting.

igårkväll var jag ett tag hos Anthalya, hennes bror är inte rädd för mig längre, hihi!
han satt i mitt knä och spelade "kott" med mig och anth. yes he did! :D
efter besöket hos henne begav jag mig ner till robin, där de satt och spelade kort.
det var, bobban, jonnie, kim och matte.  bahsse hade också varit där, men sista bussen gick tjugo i tio så då var hon tvungen att lefta. så roligt som jag hade igårkväll har jag inte haft på evigheter, oh yes, haha skojade. jag vet inte hur många gånger jag somnade. jag gick och la mig vid två, och sen kom också robin efter ett tag och skulle sova :D så mysigt!

vaknade vid tolv i morse, vi gick ner till affären och handlade en vaniljmunk och kalvin choklad mjölk.
världens godaste frukost! :D

nu har jag praktik i tre veckor frammåt. fast jag har inte tagit mig tid till att fixa ngn praktikplats så jag ska vara kvar i skolan och fixa och trixa med lite saker jag har kvar att göra. känns som det är väldigt mkt nu.

jag måste ringa sandra nu, jag känner på mig att jenatte åkte in i natt och födde bebisen. så därför måste jag ringa och fråga.

There’s not a star in heaven
That we can’t reach
..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback