try to stop me!

jag försov mig i morse, vaknde en halv timme innan bussen skulle gå,
vilket jag omöjligt hade hunnit. så jag ställde om klockan,
och tog näst nästa buss istället. fast jag kom bara tjugo minuter för sent,
så det blev närvaro i vilket fall som helst, eftersom att vår webbdesign lärare
är helt great. idag har jag faktiskt tänkt ut lite mer saker angående
bögarbetet, plus att jag påbörjat ett arbete om Tille. En liten
bebbe som dog när han bara var ett år av någon sjukdom.
så hemskt att se alla bilder och sånt.

jag gick hem tidigt från skolan idag, mådde skit. tolv var jag hemma,
och egentligen slutade vi tjugo över fyra, så det var väldigt skönt att
slippa hela den långa dagen. fast jag missade första lektionen i
något nytt som vi börjat med, kommer inte ens ihåg vad det hette. well well, that's me!
Efter att jag cyklat hem från bussen, i REGN la jag mitt i ett varm bad
med varm oboy, vispgrädde och min körkortsbok. nu jävlar tänker jag
ha bil alltså, jag tänker inte fylla trettio innan jag tar mitt körkort. ush nej.
jag vill ha bil, nunununununuNU! :D

i morgon kanske jag får träffa min baby, yesyes <3
nu ska jag banne mig ta mig en varm dusch,
så jag kommer i säng tidigt ikväll.
för i morgon ska jag komma i tid, yes det ska jag.


120931-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback