trust me, please!

idag har jag varit hemma hela dagen och sovit. har feber och huvudvärk. riktigt mycket huvudvärk :/
det var inte ritkigt läge för skolan då, med andra ord.
åh jag gjorde jätte god smoothie innan, måste göra mer snart bara för det :D så jävla gott.

åh snart börjar det bli dags för julklapps handling, jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon, tips? JA TACK! :D men nej, så mysigt och gå i stan när allt är julpyntat och sånt. oooh vad jag längtar till julafton! och snart kommer mormor och morfar, har inte träffat dem på två år tror jag :/ hatar att dem bor så långt bort ifrån oss. och snart fyller jag arton :D:D:D:D:D:D skulle egentligen skriva in mig på körskolan idag, men nej nej. jag blev sjuk och fick sova istället. men i morgon kanske :D för nu ska det bli allvar med mitt körkort :D jag ska ha bil snarast möjligt, jag orkar inte sitta på en äcklig buss fyra gånger om dagen längre.

alltså helt seriöst nu, jag ska nog ta och skaffa mig ett jobb så att jag kan flytta hemifrån och få något eget :D hallå liksom, jag orkar inte bo hemma hela livet.  jag vill ha en egen lägenhet, där man kan vara helt fri, där ingen lan bestämma över mig. så bra det hade varit. så hade jag kunnat åka till mamma och pappa och äta middag varje dag :D för då hade jag sluppit göra det själv + att jag hade träffat dem ofta också. får ju tänka lite på dem också, så att dem inte saknar miG! ;) 

jag ser inte det roliga i det du gjorde, verkligen inte.
du sabbade nästan något som betyder väldigt mycket för mig!
jag är beredd att satsa på detta, det lovar jag dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback