touch me.

jag vet inte vart jag ska börja. jag har så mycket som bara vill komma ut.
mina agresitioner är så otroligt stora, jag hade kunnat tugga sönder ett stort våningshus.
jag vill ställa mig på ett högt berg och skrika ut min ilska till alla på hela jorden.
nu när det inte ens finns en liten bit av vänskap kvar så lämna mig ifred, det är det sista jag ska be om.
jag vet att du vill att hela min värld ska rasa samman, men tyvärr. jag har mina vänner som finns för mig i vått och torrt, så tyvärr. någon självmordstanke som du hoppades på kommer aldrig dyka upp.

den vänskapen jag trodde fanns, fanns tydligen inte. jag berättade med mitt fulla förtroende,
vilket visade sig att jag aldrig skulle ha gjort. jag har fortfarande inte förstått nöjet med att prata om
andra människor.  jag tycker så synd om er som inte har något eget liv, utan måste lägga sig i mitt, berätta för alla andra vad ni tycker och tänker om mig. vad jag gör, och vad jag har sagt.
men visst, är det de som roar så visst go on.

sofie och anthalya, ni ska veta att jag ställer upp i vått och torrt för er.
jag finns till för er 24h om dygnet, tvivla aldrig på det.
ni är guld värda, båda två. tvivla aldrig på min vänskap.

var hemma från skolan idag också, vaknade kvart över två, damn så skönt att sova ut.
fast i morgon blir det skola, nu är jag utvilad till hundra. jag och emma gjorde
choklad muffins innan, vi är MÄSTERkockar. dagen idag har bara bestått av vila vila
och vila. har tittat på ovanligt mycket tv nu dessa två dagar, och snart ska jag se being bingo.

btw jag drömde om mig, robin, timmie och sofie inatt.
timmie hade växt 45 centimeter sen jag såg honom sist,
och robin hade växt ännumer.. de var en halv meter längre än mig
och de fick böja sig ner när de skulle prata med mig, haha.
sofie sprang tunder på ett torg överlycklig över att hon fått träffa timmie igen.
fast vi fick bara träffa robin och timmie i några minuter, för sedan skulle de
tillbaka till hemmet. ush.

tur att det var en dröm, för robin, du ska alltid vara kvar hos mig <3
och timmie, jag vet att vi alla saknar dig. men snart kommer du hem.
sofie pratar så mycket om dig hela hela hela tiden, så du kan ju ge dig
på att hon saknar dig. men snart, när du kommer hem. så lova allihopa att
allt bajsskit är över, båda för dig och min baby. och vi ska ha kul allihopa, 
precis som innan. 

det är så skönt att bara få skriva ut alla känslor, för just nu är det så mycket
som snurrar i mitt huvud. fast en sak är säker, håll blicken framför dig, titta 
aldrig bakåt. detta är början på något nytt, och jag älskar det.

 r o b i n <3
 
120931-13



Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA, aw så sjuk dröm gumman ;) tänk om de hade varit sant, helt galet :)

dig kommer jag också alltid finnas 24/7 , du är guldvärd gumman, verkligen verkligen glad över att jag har lärt känna dig :)

2006-11-21 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback