Too little too late!

oh my good. dessa två-tre senaste dagarna har varit helt cp, typ.
jag har fortfarande lika många tankar som snurrar i mitt huvud, fast nu vet jag vad jag vill i allafall.
och det är ju et framsteg i allafall.

idag har jag bara haft en super slappa dag, igen. efter skolan tog jag bussen ner till stan för att träffa sofie. vi satte oss på mcdonalds precis som vi gjort resten av veckan. och precis som vanligt tog sofie sina chicken bits. jag tror faktiskt att vi får vip kort där snart, eller vi borde få. för vi ger dem pengar varje dag för deras skit mat, som man blir jätte fet av. efter att vi suttit på mcdonald och pratat och träffat alla olika personer, gick vi ner från mcdonalds, någon timme senare antagligen. sen träffade vi leta fler folk, och sen lite till. efter det bar det av mot min buss,  tio över fyra var klockan då. när jag kom hem, åt jag chicken bits, andra dagen i rad, oh yes. och sen städade jag undan på mitt place.

skolan idag var slö, som vanligt. började halv tio med svenska, där vi gör något arbete o homosexuella.
efter det hade vi multimedia från halv ett till halv två, riktigt lång trååååkigt.. vi hade gentligen textkommunikation efter multimedian, men eftersom att vi skulle redovisa så strunta alla i min grupp i det. men sen fick jag reda på att man inte behövde redovisa idag utan att man fick denna lektionen på sig att bli klar. dåligt pissed jag blev då. nu måste vi göra det på en rast i stället, oh yes funny ...

alltså jag är så jävla arg, riktigt jävla super duper mega extremt arg.
fast jag vet inte riktigt på vad egentligen, på det mesta tror jag.
känner mig som en riktig djävul nu, jag skulle kunna ...... jag vet inte, men något
skulle jag lätt kunna göra nu, åååååh.

jag ska fortsätta städa lite nu. peys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback