once upon a time

igårkväll var jag hos jonnie, det blev film och alla nördar spelade poker och shit.
jonnie fick något otrevlighetsryck, men det är bara sån han är.
efter besöket hos jöönnie, promenarade jag och anth heeela vägen hem.
och efter en halvtimmes tid var vi hemma.
jag gick direkt upp med mina pringles och kollade på film med mig själv,
fast att jag var så grymt trött så kunde jag verkligen inte somna. fast när klockan var tre slocknade jag.
ush, filmen som jag såg en bit av var helt hemsk, den gick på kanal 4 och handlade om negrar som
var slavar. så kastade dem negrerna över bord när de skulle dölja att de haft dem på båten och sånt, så typ alla dog. och sen fick dem ställa sig på led när folk skrek efter dem, vilka dem ville ha som sina slavar. uuush. HAHA, som vi skrattade åt jonnie igår, han var skit lik en kille i en film när han var liten. omg asså. hahahhahhhhahhaa.

idag blir det råå med sofie :D ska ragga upp anthalya också, om hon orkar joina oss vill säga!
nu är det bara två veckor kvar av APU perioden, så snart blir det vanlig skola.
SNART ÄR DET JUL, OOOOOOH SÅ MYSIGT! :DDDDDD

have it peoples :D


120931-14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback