next time you see me

fredags; när jag vaknade packade jag ner alla mina saker som jag skulle ha till kvällens halloweenfest, för att sedan bege mig till staden där jag skulle möta Sofie. Vi skulle gå i stan lite för att hon skulle köpa olika strumpor eftersom att hon skulle vara troll, haha. När vi var inne på h&m och stod och letade efter så fula strumpor som möjligt på barnavdelningen så såg vi små urgulliga rosa balettkjolar typ, och självklart så slog vi våra perfekta hjärnor ihop och köpte dessa söta kjolar. när vi gick till glitter hittade vi ur gulliga kaninöron som vi också köpte. och nu var vå outfit klar :D vi skulle vara rosa kaniner!

efter att vi shoppat åkte jag hem till jennie, där vi började göra vid oss allt efter att folket kom. vi förfestade, gjorde vid oss och förfestade lite till, very nice typ. sen tog vi tåget mot påarp, där den så kallde "fete festen" skulle äga rum. när vi kom dit var det kanske max 20 människor, som stod UTANFÖR eftersom att musiken inte fungerade där inne. men efter många om och men fixades det, vi dansade lite, skrattade lite och drog sedam hemmåt eftersom att vi antagligen hade haft roligare om vi festat i en hiss eller liknande. fast vi överlevde, det gör vi alltid när vi är med vårt crew, vårt bästa crew <3 oh yes.

några av oss åkte sedan hem till jennie och kollade på hiphip och typ dog av skratt, och några åkte hem. fast jag somnade hos jennie efter en glass och lite garv.

lördag; vaknade vid tolv, helt as död. efter att vi vaknat till så stack jag och natalie ner och handlade frulle till everybody. sen tog jag bussen hem vid halv tre. på kvällen vart det bio dags, såg förortsungar, helt okej faktiskt, tyckte jag i allafall (; ... åkte hem med han efter bio, somnade där efter ngn film.

söndag; vaknade upp med honom :) åt frukost och tog det väldigt lugnt. efter ngn timme kom mami och hämtade mig. åkte hem och fortsatte att ta det väldigt lugnt. städa lite också eftersom att jag hällt ut hela min väska med halloween stuff överallt typ. efter det var det tv och sen somnade jag boms. 

måndag (idag); trodde jag skulle dö när min klocka ringde i morse, efter ett helt lov med sovmorgon varje dag är det inte lyx att gå upp halv sex direkt. men nej det var bara till att pallra sig upp ur sängen och till bussen. i världens äckligaste väder, vind och skit, ush. hade utvecklingssamtal idag i skolan, gick bra faktiskt, muucho skönt :) efter en runda i stan med sofie plopp var det hemmåt, och nu sitter jag här, med chips och coca cola :D yesyes loveit.

jag har redan skrivit en önskelista till julafton, och min 18 års dag som är om drygt 70 någonting dagar, oh yes. jag längtar så j-ä-v-l-a mycket! lite långt inlägg maybe, längesedan jag skrev ju - liksom!
PEYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback