malisk malan

godkväll!

mina fötter lever inte, de är totaly off. idag har det varit full rulle hela dagen, ända gången jag har suttit ner var nog i matsalen på skolan om jag inte minns fel. eller jo, på bussarna också förståss. men annars har jag nog rört på fläsken heeeela dagen.
eftersom att jag har apu period i tre veckor, och har valt att stanna kvar på skolan så är det ju ganska dött där, alla media barn är gone. inte för att det gör mig så mycket, men det är tomt utan vissa gullepluttisar.
idag gjorde jag något jävla test i skolan, handla om att man skulle märka alla fel och alla inte fel i en intervju. så skulle man skriva det på ngn stencil, skriva ut det på papper, och sedan ge till min lärare.
halv ett var jag klar med det och sen sprang jag tunder och letade som en nörd efter morten (min lärare) för att jag ville hooome tidigt eftersom att jag fortfarande inte mår helt hundra. men nej, jag hittade inte honom så jag slängde in papprena på hans lärar rum, och sedan begav jag mig mot väla.

på väla mötte jag sofie plopp. endast jag, anthalya och sofie vet vad det står för, HAHA. jag vet att du också vill veta för du hade vigt dig dubbel av skratt om du fått höra historien bakom sofie PLOPP. haha.
vi gick och hälsade på kim (han praktiserar på dressman) han var så duktig så när han stod och lade rätt gubba byxor. när vi tröttnade på dressman, så kilade vi vidare och kollade lite clothes.
även idag blev det mc käk för våran del, as always. haha. M=malin och C=Chicken (Sofie) haha. alltså helt seriöst, ge mig ett pris för min smarthet! ;)
när jag och kim satt på tvåan påväg från väla ringde mamma och frågade om jag skulle med till familia, och visst det var abra att haka på med julklappshandlingen.
så när jag kom ner till knutan tog jag bussen till familia direkt.
som vanligt ficxk jag vänta på mamma, sen som vanligt you know. fast jag köpte mig en piggelin, och när jagskulle gå min lilla ruda träffade jag mackan. självaste markus åkerlund. min coolaste granne. han skulle till eb games, och jag joinade honom dit. fast han skämdes när jag gick brevid honom, hans huvud var typ tomatfärgat. hallå liksom, jag var ju tvungen att förstå att det var pinsamt att en tjej gick brevid honom, haha . sån mes han är, han är typ 12 eller 13. fast tydligen dög jag till att spela tv spel med. 
fast han tyckte nog det var tråkigt det också, för såklart klassade jag ut honom på det :D hahahahaha, typ.

mamma kom efter bara en liten stund, så min och mackans lek varande inte så länge. jag berättade för mamma att mackan var på eb games, och då gick vi dit tillsammans och plågade honom. hahaha aw, så röd ;DD sen gick jag och mami och handlade julklappar till hela släkten. vi hittade sånna skit söta tröjor till mina så kusiner, sånna sk ajag också köpa när jag får barn.

ååh, gud så sugen man blir på att flytta hemifrån och bara få göra precis hur man vill i sin lägenhet när man går och kollar i såna hemtex affärer och sånt. ooooh gud, jag vill bli miljonär så att jag kan flytta på stuts! :D 

men nej, nu ska jag ner och dricka kalvin choklad mjölk :DD juppjupp.
jag är glad idag, för idag har det varit en bra dag tycker jag :D kanske för att jag suttit hemma i två dagar och bara ugglat. nej nej. det har varit kul, som alltid med er <3

och robin, lite nördig vart du faktiskt idag ;) men du är söt ändån <3 

och faktiskt, sofie berättade nyss för mig att timmie kommer ut fem dagar innan min födelsedag :D
lyllos honom så han kan vara med och fira mig, hahahah :DDD PARTYPARTY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback