move your body peops!

exakt en vecka sedan jag skrev, känns som om jag haft fullt upp 24 h om dygnet även fast att jag bara sovit typ. mitt liv har ändrats helt och hållet med en vändning. gamla rutiner är utbytta mot nya.
förra veckan var helt okej, lussevaka som slutade med kaos typ. och en heldag i sängen dagen efter typ. var som en huggorm dagen efter, högg till på allt som sades runt om kring mig.
resten av veckan var rätt mycket plugg, eftersom att jag såklart skjuter upp allting till sista sekunden.
fast nu har jag bara en läxa kvar, en artikel om kim sportfåne.

planerna inför nyår är totaly ändrade. vi har absolutly ingen aning om vart vi ska vara eller vad vi ska göra, eller vad jag ska ha på mig. det sista är nog det största problemet i think. kommer köpa tusen olika saker efter jul så jag har något att välja mellan. fast en liten aning har jag.

i morgon ska jag handla julklappar med mamma och mormor.
äntligen kom dem, har inte träffat dem på två år ungefär.
men nu är de här,och stannars tills januari.
de är sig lika :D hihi.
innan satt jag och mormor och kollad epå handbollsfinalen.
så gjorde norge mål, så kom ju målet igen på reprisen
och mormor skriker ut "OOOOJ ETT MÅL TILL, DET GICK SNABBT" haha.
hon är världens sötaste! ;DD

ska ner och göra mat nu, puh. det är det ända jag gjort idag. ätit hela dagen lång. haha! :D
godnatt peops! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback